"You may not be her first, her last or her only. She's loved before, she may love again. But if she loves you now, what else matters? She's not perfect, you aren't either, and the two of you may never be perfect together. But if she can make you laugh, cause you to think twice, and admit to being human and making mistakes, hold on to her and give her the most you can. She may not be thinking of you every second of the day, but she will give you a part of her that she knows you can break: her heart. So don't hurt her, don't change her, don't analyze and don't expect more than she can give. Smile when she makes you happy, let her know when she makes you mad, and miss her when she's not there." -Bob Marley

Sunday, January 8, 2012

Day 11: Concerts that you attended

1. Pussycat Dolls för jäääättelänge sen.. Fick gratis biljetter så jag gick med min kompis och titta:) Dom dansa bra men musiken var nog int någå extra!

 2. Lady Gaga sjukt bra konsert!! Hon sjunger helt fantastiskt live och har dessutom jättebra show :D Jag o mina vänner stod dessutom längst fram så ja fick massa fina bilder;)

 
3. Enrique Iglesias bra konsert! måst erkänna att ja blev jätteförvånad över hu bra han faktist sjöng live:) synd så sjöng han int så många av hans gamla sånger som ja sku ha villa höra:(

 

4. Rihanna konserten börja kanske int så bra för hon var 1,5 timme försenad och vi stod ute på Hietsun o frös... men sen nä hon börja sjunga var de nog bra! Enda som va lite besvikelse var att hon undvek att sjunga alla höga toner fö hon klara helt tydlit int av dom:( men bra show o fina kläder:D


 5. Casey Shea, To Kill A King,  Wakey!Wakey!  Alla tre var sjuuuuukt bra!! Casey Shea hade jag aldrig hört förut och han var såå duktig:)) To Kill A King var jätteglada killar som sjöng o spela jättebra, värt att se! O sen såklart Wakey!Wakey! var helt FANTASTISKA! Fast jag var ensam på konserten, i London, så var de ändå jättekiva o ja stod längst fram fast i scenen ^^ och jag fick träffa alla artister efter konserten!
 

No comments:

Post a Comment